ОЧИМА ТРЕНЕРА: ДОСВІД КОРПОРАТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ КОМПАНІЇ ДО МАРАФОНУ (Світлана ШМІДТ)

Розкажіть про свої враження та виклики, що Вас супроводжували як тренера, під час підготовки до марафону команди компанії BROCARD.

Коли ти працюєш із корпоративним клієнтом, для тебе, як для тренера, основною метою є зацікавити людину і трішки закохати в біг, показати, що тренування – різнобічні та цікаві, ніхто не змушує відразу бігати «n» кількість кіл на стадіоні. Ми працюємо над розвитком різних фізичних показників, що в цілому є дуже корисним для здоров’я. Багато хто з хлопців та дівчат ніколи не бігали і моя задача була їх укріпити та оздоровити, показавши таким чином, що біг може бути не нудним, а в задоволення і з правильною місією, наприклад - участю в благодійних забігах.

Які успіхи працівників цієї компанії Ви можете відзначити?

Для мене найбільшим успіхом є те, що багато хлопців та дівчат продовжують тренуватися самостійно, що їм подобаються наші тренування і вони приходять на них із задоволенням. Оскільки я працюю вже не перший рік з цими людьми, я бачу прогрес багатьох у тому, що вони прагнуть долати довші дистанції та робити це з легкістю й посмішкою.

Вони стали більш витривалими, сильнішими і, сподіваюся, все ж здоровішими, тому що на кожному тренуванні ми обговорюємо різні сфери здорового способу життя (харчування, достатню кількість води, відпочинок, спорт).

Які методи мотивації Ви, як тренер, використовуєте? Що найбільше надихає колектив не пропускати тренувань та змінювати звички?

Я хоч і суворий тренер, але завжди відзначу, якщо людина цього заслуговує і старається. Думаю, для багатьох це важливо. Також постійно показую команді її прогрес, це їх надихає рухатися далі.

Загалом, позитивна атмосфера на тренуванні та посмішки мотивують людей прийти ще раз.

Так само нагадую, що за допомогою бігу витреновується довга воля, поступовість, терпіння, а ці навички обов’язково стануть в нагоді щоденно.

Що надихає Вас, як тренера, працювати з корпоративними компаніями. Яку глобальну місію Ви в цьому вбачаєте?

Корпоративні компанії надихають мене розвивати спорт і показувати, що він доступний абсолютно всім.

Я вдячна компанії BROCARD, що вони щороку біжать усією компанією і підтримують здоровий спосіб життя, допомагають багатьом і показують, що це не складно робити.

Впевнена, що спільні заняття спортом об’єднують людей і роблять команду ще більш дружньою та згуртованою.

Хлопці й дівчата вчаться підтримувати один одного, хвилюватися за колег, радіти чужим перемогам і бути однією командою.

Думаю, що моя глобальна місія, як тренера, – це здорове покоління, коли батьки є прикладом для своїх дітей і вони разом займаються спортом, розвиваються, проводять більше часу поряд і беруть участь у різних заходах, присвячених здоровому способу життя.

З якими іншими корпоративними компаніями Ви мали досвід співпрацювати? Який в них був запит та результати тренувань?

Я працювала з різними юридичними та IT-компаніями і на початку запит у всіх був один – зацікавити своїх співробітників займатися спортом, об’єднати і зміцнити колектив, а це найкраще виходить, коли всі мають одну спільну мету або місію. Нам усім приємно бути частинкою чогось масштабного і значущого. Саме тому багато компаній біжать благодійні забіги або невеликі дистанції, одягають однакові футболки, створюють прапори, малюють плакати – це дуже об’єднує та надихає.

Запит у багатьох – навчитися бігати правильно і без шкоди для здоров’я (саме для цього й потрібен тренер), а лише потім у кожного особисто з’являються власні цілі та амбіції, що теж чудово.

Що б Ви порадили компаніям (які тільки впроваджують подібні програми), щоб надихнути їх до стимулювання здорового способу життя у своїх колективах? Чим вони мають керуватись при виборі тренера з бігу або інших активностей?

Має бути спільна місія у всіх співробітників (зібрати гроші на лікування дитини, здійснити чиюсь мрію, отримати кубок, наймасовіший корпоративний забіг і тому подібне).

Впевнена, що вся ініціатива і підтримка повинна бути від керівництва, це слід заохочувати. Не обов’язково тренуватися разом, але бігти і бути прикладом – обов’язково!

Тренер, першочергово, повинен бути кваліфікованим і досвідченим, з умінням правильно організувати людей і тренувальний процес в цілому, вміти мотивувати та надихати людей.

На мій погляд, тренер не повинен бути нудним і сумним, нести негатив і пригнічувати. Людям потрібно дарувати гарний настрій на тренуванні та впевненість у власних силах.

Які, на Вашу думку, ресурси (соціальна реклама, фільми, книжки, тематичні заходи) можуть додатково поширювати культуру здорового способу життя саме в корпоративному секторі?

Спільні перегляди профільних фільмів дуже добре мотивують. В офісі повинна бути література про ЗСЖ і спорт, куди кожен міг би принести книгу і взяти почитати потрібну.

Лекції – це дуже хороша ідея для розвитку здорового способу життя, де спікером може бути як тренер, так і просто відома людина, фанат спорту.

Спільні участі в різних змаганнях.

Умови для заняття спортом (час, зал, тренер, реєстрації на змагання і т.д.)

Яку літературу (або фільм) ви б порадили, як джерело додаткового натхнення?

Із книг зверніть увагу на такі: Філ Найт «Взуття-буття», Харукі Муракамі «Про що я говорю, коли говорю про біг?», Г. Гілморт, А. Лідярд «Jogging with Lydiard», Мет Фіцджеральд «80/20 running».

 

© Усі права стосовно опублікованих матеріалів залишаються за редакцією.
Відповідальність за достовірність, добір та викладення фактів у статтях несуть автори. Передрук можливий за попереднім письмовим дозволом редакції та з посиланням на джерело.
Правову відповідальність за розміщення, зміст, достовірність та графічне відтворення рекламно-інформаційних матеріалів несе виробник, дистриб’ютор або інша структура, яка надала відповідні матеріали.