ФІТНЕС ДЛЯ КОРПОРАЦІЙ. Думка експерта: Ігор Брандін

 

Ігор Брандін
Директор з розвитку мережі фітнес-клубів «АтлетіКО»


Як відбувається пошук корпоративних клієнтів для вашої мережі фітнес-клубів?

Ми не маємо відділу продажів, який шукає клієнтів, компанії, які мають потребу в організації спортивного дозвілля для своїх співробітників, звертаються до нас самі.

Компанії з яких сфер діяльності здебільшого цікавляться корпоративними абонементами? Чи є типові посади, яким у компаніях передбачені абонементи?

Страховий сектор, IT-компанії. А також компанії, які мають велику кількість співробітників. Або компанії, що локально розташовані поблизу наших клубів.

Ваші корпоративні клієнти сплачують своєму колективу клубні картки у повній вартості або частково?

В нашому випадку - компанії оплачують абонементи, в своїй більшості, повністю.

Чи є у вас статистика щодо частоти відвідувань клубу у корпоративному сегменті? Яке співвідношення кількості придбаних на одну компанію абонементів і реальних відвідувань тренувань цими співробітниками?

Загалом, ходять усі. У нас виходить зворотня залежність – якщо співробітник компанії має бажання відвідувати наш клуб, його компанія сплачує йому абонемент.

Чи стають клієнтами клубу сім’ї людей, абонементи яких оплачені компанією?

Не відстежуємо цю інформацію.

Чи існує в рамках мережі клубів практика виїзних тренувань із тренерським складом для компаній-клієнтів?

Ні. Але регулярно проводяться змагання всередині клубів з різних спортивних дисциплін, і наші корпоративні клієнти також є учасниками цих змагань.

Які міста є кількісними лідерами серед корпоративних клієнтів?

На сьогодні – Київ.

Які маркетингові інструменти використовуєте для залучення корпоративного сегменту?

Гнучкі умови для корпоративних клієнтів.

© Усі права стосовно опублікованих матеріалів залишаються за редакцією.
Відповідальність за достовірність, добір та викладення фактів у статтях несуть автори. Передрук можливий за попереднім письмовим дозволом редакції та з посиланням на джерело.
Правову відповідальність за розміщення, зміст, достовірність та графічне відтворення рекламно-інформаційних матеріалів несе виробник, дистриб’ютор або інша структура, яка надала відповідні матеріали.