ФІТНЕС ДЛЯ КОРПОРАЦІЙ. Думка експерта: Дмитро Чорний

Дмитро Чорний
Засновник і директор міжнародної мережі фітнес-клубів «MalibuFIT»


Як відбувається пошук корпоративних клієнтів для вашої мережі фітнес-клубів?

Найчастіше компанії самі звертаються до нас, але ми також займаємося пошуком корпоративних клієнтів, розробляємо для них відповідні пропозиції.

Компанії з яких сфер діяльності здебільшого цікавляться корпоративними абонементами? Чи є типові посади, яким у компаніях передбачені абонементи?

Серед найбільш спортивно-відповідальних компаній наразі є компанії IT-сектору, банківської сфери. Найчастіше надають послуги менеджерам, керівним ланкам компанії.

Ваші корпоративні клієнти сплачують своєму колективу клубні картки у повній вартості або частково?

Найбільш розповсюджений варіант – повністю, але буває і частково. Клієнт завжди має можливість доплатити за картку вищого рівня.

Чи є у вас статистика щодо частоти відвідувань клубу у корпоративному сегменті? Яке співвідношення кількості придбаних на одну компанію абонементів і реальних відвідувань тренувань цими співробітниками?

Дуже невеликий відсоток відвідуваності (максимум 50% від можливого відвідування).

Чи стають клієнтами клубу сім’ї людей, абонементи яких оплачені компанією?

Часто буває так, що клієнт приводить своїх друзів, близьких, родичів. Це позитивна тенденція.

Чи існує в рамках мережі клубів практика виїзних тренувань із тренерським складом для компаній-клієнтів?

Наразі не проводимо, але маємо в планах.

Які міста є кількісними лідерами серед корпоративних клієнтів?

В нашому випадку – Харків, Київ.

Які маркетингові інструменти використовуєте для залучення корпоративного сегменту?

Реклама різних напрямків із цікавими пропозиціями для корпоративних клієнтів.

Хто із відомих і успішних компаній є найбільшими корпоративними клієнтами мережі клубів?

Компанії банківської сфери. Але назви їх не маємо можливості розголошувати.

© Усі права стосовно опублікованих матеріалів залишаються за редакцією.
Відповідальність за достовірність, добір та викладення фактів у статтях несуть автори. Передрук можливий за попереднім письмовим дозволом редакції та з посиланням на джерело.
Правову відповідальність за розміщення, зміст, достовірність та графічне відтворення рекламно-інформаційних матеріалів несе виробник, дистриб’ютор або інша структура, яка надала відповідні матеріали.