ФІТНЕС ДЛЯ КОРПОРАЦІЙ. Думка експерта: Дмитро Чорний
Дмитро Чорний
Засновник і директор міжнародної мережі фітнес-клубів «MalibuFIT»
Як відбувається пошук корпоративних клієнтів для вашої мережі фітнес-клубів?
Найчастіше компанії самі звертаються до нас, але ми також займаємося пошуком корпоративних клієнтів, розробляємо для них відповідні пропозиції.
Компанії з яких сфер діяльності здебільшого цікавляться корпоративними абонементами? Чи є типові посади, яким у компаніях передбачені абонементи?
Серед найбільш спортивно-відповідальних компаній наразі є компанії IT-сектору, банківської сфери. Найчастіше надають послуги менеджерам, керівним ланкам компанії.
Ваші корпоративні клієнти сплачують своєму колективу клубні картки у повній вартості або частково?
Найбільш розповсюджений варіант – повністю, але буває і частково. Клієнт завжди має можливість доплатити за картку вищого рівня.
Чи є у вас статистика щодо частоти відвідувань клубу у корпоративному сегменті? Яке співвідношення кількості придбаних на одну компанію абонементів і реальних відвідувань тренувань цими співробітниками?
Дуже невеликий відсоток відвідуваності (максимум 50% від можливого відвідування).
Чи стають клієнтами клубу сім’ї людей, абонементи яких оплачені компанією?
Часто буває так, що клієнт приводить своїх друзів, близьких, родичів. Це позитивна тенденція.
Чи існує в рамках мережі клубів практика виїзних тренувань із тренерським складом для компаній-клієнтів?
Наразі не проводимо, але маємо в планах.
Які міста є кількісними лідерами серед корпоративних клієнтів?
В нашому випадку – Харків, Київ.
Які маркетингові інструменти використовуєте для залучення корпоративного сегменту?
Реклама різних напрямків із цікавими пропозиціями для корпоративних клієнтів.
Хто із відомих і успішних компаній є найбільшими корпоративними клієнтами мережі клубів?
Компанії банківської сфери. Але назви їх не маємо можливості розголошувати.