Успішні кейси health-відповідальних українських компаній: FEX.NET

 

 

Олександр Костюк
Co-Founder FEX.NET


Як і чому виникла ідея впроваджувати і розвивати корпоративний спорт всередині компанії?

Це було колективне рішення. Оскільки співробітники компанії протягом робочого дня активно залучені до проєктів, їм, безумовно, необхідне «перезавантаження», що додає сил для нових досягнень. Це сприяє не лише високій продуктивності, але й заряджає енергією та прекрасним настроєм. В даному випадку, це тім-білдинг, який розвиває почуття згуртованості та єдності в команді. Ну і, як кажуть: «У здоровому тілі – здоровий дух».

Чи є в компанії фахівець з ведення health-management або організаційні завдання виконують ініціативні співробітники?

Важливо не тільки пропагувати здоровий спосіб життя, а і показувати на особистому прикладі. Я сам займаюсь спортом і підтримую ініціативи колег. Наша команда протягом останніх півроку посіла десятки призових місць. Наприклад, минулого тижня на Чемпіонаті України з бразильського джиу-джитсу наші колеги взяли два 1-их місця і одне 3-тє. За останні два роки брали участь у понад десятьох світових змаганнях і практично в усіх взяли золото.

Які спортивні напрями пропонувалися колегам для дозвілля і що прижилося?

Пропонували багато: туризм, веслування, велоспорт, біг, сквош, боротьба, гірські лижі, дайвінг. Сказати, що не прижилося – вельми складно, просто деякі напрямки спорту залишилися на аматорському рівні (для відпочинку і для душі), а деякі види спорту досягли професійного рівня.

Спортивне життя компанії регулюється адміністративно або на добровільних засадах?

В основному на добровільній основі, адміністрація може виступати додатковим ініціатором, також компенсує якусь частину витрат, наприклад екіпірування або оплату квитків на змагання.

Яким чином вдається мотивувати колег до колективного спортивного дозвілля і яким методам заохочення віддається перевага для найуспішніших співробітників?

У нас відмінно працює принцип «Роби як я». В офісі присутні багато фотозвітів перемог співробітників і це, безумовно, популяризує спорт.

Чи проводиться інформаційна робота всередині компанії на тему спорту і здорового способу життя?

Проводяться зустрічі з учасниками змагань.

Чи відбуваються у вашій сфері змагання між компаніями. Наскільки активно ваша компанія бере участь у подібного роду заходах?

Всередині компанії є свого роду «дух змагань», незважаючи на те, що кожен займається своїм видом спорту, але при цьому кожен прагне бути кращим. Ну і, в цілому, ми відвідуємо багато змагань.

Чи можна стверджувати, що корпоративний спорт підвищує загальний показник здоров’я команди і сприяє позитивній психологічній атмосфері в робочому процесі?

Звичайно, можемо так не тільки сказати, а й сміливо стверджувати. Ми ведемо аналітику результатів і це зміцнює корпоративний дух. Співробітники розвивають в собі відчуття здорової конкуренції і активного співробітництва. Розвивається мотивація до роботи. Крім усього іншого, це ще й непоганий піар.

Що, на думку колективу, їм надає наявність health-management в компанії?

Тримає в тонусі, у спортивному драйві, за якого хочеться вдосконалюватися та бути кращим не тільки у спорті, а й у всьому.

Чи використовуються ще певні корпоративні оздоровчі програми в компанії в рамках health-management?

Практикується за бажанням співробітників, за безпосередньої необхідності. Є запит від співробітника – є задовільна відповідь.

Якими результатами від впровадження спортивного життя в компанії можете похвалитися?

Ми пишаємося всіма результатами нашої команди, незалежно першість це чи ні. Кілька з наших колег стали Чемпіонами світу за останні роки. Моє власне досягнення - Чемпіон світу з бразильського джиу-джитсу в 2019.

Ми можемо порадити не боятися нових викликів, пробувати себе в різних видах спорту і ніколи не здаватися, а наполегливо йти до своєї мети. Фіналізувати результат можна або поліпшенням здоров’я за загальними показниками або ж перемогою.

© Усі права стосовно опублікованих матеріалів залишаються за редакцією.
Відповідальність за достовірність, добір та викладення фактів у статтях несуть автори. Передрук можливий за попереднім письмовим дозволом редакції та з посиланням на джерело.
Правову відповідальність за розміщення, зміст, достовірність та графічне відтворення рекламно-інформаційних матеріалів несе виробник, дистриб’ютор або інша структура, яка надала відповідні матеріали.