Успішні кейси health-відповідальних українських компаній: GMS

Скічко Вікторія
Head of Internal Communication Division


Як і чому виникла ідея впроваджувати і розвивати корпоративний спорт всередині компанії?

Все почалося з «Пробігу під каштанами» в 2016 році. Спочатку ми планували пробігти 5 км в рамках благодійного забігу і таким чином фінансово допомогти дітям із серцевими захворюваннями. А вже потім це стало щорічною спортивною та благодійною традицією.

До речі, ми завжди беремо участь у пробігах із сім’ями.

Також у 2017 році у нас якось сама собою організувалася футбольна команда. Спочатку грали самі, а потім компанія підтримала хлопців і почала знімати для них футбольний зал. Окрім щотижневих тренувань, щороку ми беремо участь у корпоративних футбольних чемпіонатах.

Тобто корпоративний спорт у нас з’явився завдяки активним колегам, а менеджмент компанії побачив зацікавленість команди і почав всебічно їй сприяти, а згодом і підключати нових співробітників.

Крім «Пробігу під каштанами», у 2019 році наша команда з 4 осіб також брала участь у Wizzair Marathon і пробігла 42 кілометри. А ще цьогоріч ми вперше брали участь у міжнародному благодійному забігу «Wings for life» у Швейцарії.

Чи є в компанії фахівець з ведення health-management або організаційні завдання виконують ініціативні співробітники?

Загалом організацією участі в забігах та інших спортивних івентах займається відділ внутрішніх комунікацій. А ось види змагань часто пропонують ініціативні співробітники.

Які спортивні напрями пропонувалися колегам для дозвілля і що прижилося?

Вагоме місце у спортивному дозвіллі нашої команди займає біг та футбол. Іноді катаємося на каяках і ходимо на пейнтбол, але це скоріше разові та сезонні активності.

Спортивне життя компанії регулюється адміністративно або на добровільних засадах?

Все добровільно. Хочеш брати участь - компанія підтримає морально і матеріально. Зобов’язань немає.

Яким чином вдається мотивувати колег до колективного спортивного дозвілля і яким методам заохочення віддається перевага для найуспішніших співробітників?

Наш слоган – Choose Progress. Тому ми свідомо обираємо в команду людей, які прагнуть розвиватися як розумово, так і фізично. Тобто мотивувати особливо нікого не потрібно. Ми просто намагаємося підтримувати колег в їхньому прагненні жити активно і здорово.

З методів мотивації – бігун, що показав найкращий результат на «Пробігу під каштанами» в 2019 році, поїде на забіг «Wings for life» в Швейцарію в 2020 році за рахунок компанії.

Чи проводиться інформаційна робота всередині компанії на тему спорту і здорового способу життя?

Наразі так багато інформації про спорт, спеціалізовані сайти і відео на YouTube, зустрічі зі спортсменами, тому ми додатково особливо не пропагуємо тему спорту. Швидше ділимося з колегами інформацією про можливі змагання і варіанти участі, постимо фоточки з футбольних матчів у нашу внутрішню соцмережу, вітаємо переможців.

Чи відбуваються у вашій сфері змагання між компаніями. Наскільки активно ваша компанія бере участь у подібного роду заходах?

Другий рік поспіль наша футбольна команда бере участь у чемпіонаті «Небесна криниця CUP». А прямо зараз – у всеукраїнському турнірі з міні-футболу «V9KY PARIMATCH».

Чи можна стверджувати, що корпоративний спорт підвищує загальний показник здоров’я команди і сприяє позитивній психологічній атмосфері в робочому процесі?

Показники здоров’я складно вимірювати, та й це скоріше особиста історія. А ось атмосфера точно змінилася. Наприклад, при підготовці до командного забігу колеги багато спілкуються, продумують тактики і стратегії, вирішують якісь організаційні питання. Під час чемпіонату з футболу наші хлопці грають 6-8 ігор протягом двох місяців, тож бачать один одного кожні вихідні. На чемпіонат також підтягуються колеги-вболівальники, які підтримують хлопців на іграх. Після матчів ми часто влаштовуємо пікніки на природі. Звичайно, це згуртовує колектив і спрощує вирішення робочих моментів з 9 до 18.

Що, на думку колективу, їм надає наявність healthmanagement в компанії?

Це перетворює нас на друзів, а не просто колег по роботі.

Чи використовуються ще певні корпоративні оздоровчі програми в компанії в рамках health-management?

У нас є медична страховка для співробітників та їхніх сімей, а також знижки на відвідування спортзалу. Іноді виходиш з офісу, приходиш до залу, а там все ті ж обличчя.

Якими результатами від впровадження спортивного життя в компанії можете похвалитися?

Для нас головне мірило успіху – це коли колеги запитують про наступні спортивні івенти та дуже на них очікують.

© Усі права стосовно опублікованих матеріалів залишаються за редакцією.
Відповідальність за достовірність, добір та викладення фактів у статтях несуть автори. Передрук можливий за попереднім письмовим дозволом редакції та з посиланням на джерело.
Правову відповідальність за розміщення, зміст, достовірність та графічне відтворення рекламно-інформаційних матеріалів несе виробник, дистриб’ютор або інша структура, яка надала відповідні матеріали.